fredag 12 juli 2013

Bumbo

Ni vet att när man upptäckt någonting nytt så ser man det överallt sen? Så har jag det med Bumbo just nu. Alla har visst en Bumbo och alla är kanonnöjda med de! Vart jag är kollar så ser jag en Bumbo.

Men vad f*n är en Bumbo då??! Jag tyckte först det såg ut som en potta. Men det är en liten stol som bebisar kan sitta i när de kan hålla upp huvudet själva men ännu inte sitta. De kan användas från ca 4 månader. Det verkar vara uppskattat av bebisar att få komma upp lite och vara mer "med". Man kan köpa till små bord att klicka fast också.

Jag vill också ha en Bumbo! Kanske en namngivningspresent att önska sig...:)


Snodd bild. En Bumbo kostar ca 400kr!

1 kommentar:

  1. Vi är supernöjda med bumbostolen, våran tjej vill upp och sitta hela tiden så den är kanon!:)

    SvaraRadera