onsdag 24 april 2013

Baby's black balloon

Jag känner mig så otroligt svullen nu. I söndags när vi gjorde den lilla filmsnutten där jag drog vinnaren i babynesttävlingen och jag såg filmen- då fick jag en chock. Kände mig så himla stor, det var som en käftsmäll! Värst är låren, armarna, brösten, ansiktet. Ja allting utom magen haha!

Nej, hur mysigt det än är med graviditeten så längtar jag tills jag kan komma igång med träningen igen. Fast kanske inte alls kommer vara sugen sen när bebis är här, men jag hoppas det:) Igår planerade jag lite inför mammaträningen, gillar att planera och föreställa mig. Då blir det lättare att genomföra.

En sak jag ser fram emot är barnvagnspromenaderna. Vi har två bra rundor som jag brukar gå, en som tar en halvtimme och en som tar knappt en timme. Jag måste hitta lite fler rundor! Jag försöker gå ut och gå varje dag nu. I måndags var jag nog bara för lat och igår regnade det. Men imorse tog jag entimmesrundan innan frukost. Soligt och härligt. Jag testade att gå och böja fingrarna typ hela tiden när jag gick, och det fungerade rätt bra mot svullnaden. Fast den kanske satte sig någon annanstans istället, haha. Men är det någon gång i livet man ska vara riktigt svullen så är det väl 1.5 vecka innan förlossningen va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar