måndag 1 april 2013

Reuse-renew

Jag är trött på mina kläder! De passar ju inte haha! Svårast är det med brallor, tröjor är ju ofta töjbara. Man i mammasize har jag ett par jeans, ett par beiga brallor, några svarta+ gråa och beiga leggings. Det blir inte så jättemånga valmöjligheter alltså, och som ni vet går jag oftast med ett par svarta mammaleggings.

Idag är jag en daredevil. Jag har på mig ett ljuspar rosa töjbara jeans/jeansleggings från förra året-innan graviditeten alltså! De går inte att knäppa i midjan men det gör inget för linnet täcker gylfen. Och det är inte direkt någon risk att de ska åka ner, hihi:)

Visste inte riktigt vad jag skulle matcha med, men det fick bli en blå glittrig tröja, ska ju på påskmiddag ikväll så då passar det bra med glitter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar