söndag 7 april 2013

Gravidfika

Idag har jag fikat med en vän som ha BF den 24 maj, alltså 20 dagar efter mig. Vi får väl se hur många dagars mellanrum det blir till sist:)
När jag umgås med andra vänner kan jag ibland tänka efteråt att "hoppas nu inte jag var dryg och bara pratade om graviditeten". Det blir ju ofta mycket sånt snack även fast jag försöker hålla igen ibland! Men när två preggos fikar är det helt ok att det nästan bara blir bebissnack, hihi. Det är kul att jämföra graviditeterna och höra hur den andra tänker kring olika grejer.

Här är både dagens outfit och dagens fläta.

Inget märkvärigt idag. Only och HM.


Fiskbensfläta. Fick lite kramp i fingrarna men det gick till sist!

2 kommentarer:

  1. Jättefin mage!

    Har du slutat träna på gym nu? En fråga om det, när du tränar, har du något form av skydd/gördel för magen som stöd? Eller kan man ha vanliga byxor även när magen börjar bli större?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Jag är bara på gymmet 1-2 gånger i veckan nu.. Jag trodde inte att det skulle vara så tungt nu i slutet som det faktiskt är. Men jag kunde ändå gå rätt länge på pass, fram till ca v 30 fungerade det som vanligt:) Nu blir det mest promenader (tyvärr!). Jag har inte haft någon gördel när jag tränat, utan kört med vanliga gymbrallorna. De är i strech och jag har de under magen.

      Radera