söndag 21 april 2013

Don't you burst into tears

Jag har smörjt in min mage varje dag under graviditeten för att försöka undvika att få en massa bristningar. Sedan har jag i och för sig hört att det inte spelar någon roll om man smörjer in den eftersom bristningar är genetiskt. Jag har använt en speciell olja, Bio oil. men den tog slut för några veckor sedan. Jag har varit för lat för att köpa någon ny utan har sen dess bara använt vanlig babyolja och även body butter.

Denna veckan har de första bristningarna kommit. Fast jag tror faktiskt inte det beror på insmörjningen. Sådana här småbristningar spelar mig ingen roll, för huden är ju inte helt jämn och fin ändå på magen. Jag tror inte att bristningarna kan hinna bli jättemycket större under de veckor som är kvar, så jag känner mig rätt förskonad:)
Jag försökte få till en bra bild men de syns inte i alla ljus.

Jag är rätt ådrig på magen nu under graviditeten men ni ser det lila strecket i sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar