fredag 12 april 2013

Hard work work

Tänk, nu blir det inget mer hard work work för mig på ungefär 9 månader! Eller ja, jobb blir det väl med en bebis men inte jobbjobb. Det känns så konstigt och jag tror det tar ett tag innan jag vänjer mig. Jag ska se på tiden innan förlossningen nu som semester. Vila upp mig (om jag kan) och göra kul grejer (om jag kommer på nåt haha).

All energi som lagts på jobbet riktas nu mot min fina familj!
Jag har fått så mycket fint av mina underbara elever idag, känns vemodigt!

Idag har jag för ovanlighetens skull fått höra att kulan ser stor ut. Kanske svart framhäver ändå?

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen väl förtjänt av 9 månaders ledighet med din bebis. Tycker att det är så fantastiskt att du jobbat så flitigt som du ändå gjort in till slutet. Magen har blivit så rund och fin och nu håller jag verkligen tummarna att det inte dröjer länge innan lilla Emilio finns i era armar.

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen jättefin! Njut nu av "ledigheten" =)

    SvaraRadera