söndag 28 april 2013

Blue suede shoes

Idag har jag haft en heldag i Kalmar med fina tjejkompisar. I början av graviditeten hade jag aldrig trott att jag skulle orka boka in en shoppingdag i v 40 men det var inga konstigheter. Jag har liksom glömt hur det känns att inte ha ont i fossingarna efter en dag? På tal om fossingar så inhandlade jag 2 par nya skor idag. De passade exakt, på gränsen till för små så de kommer nog vara perfekta sen;)

Bebis vaggades nog till sömn när vi gick i affärerna men när vi satt stilla i bilen på väg hem och sjöng med gamla goa låtar då ville han vara med. Det var riktig dans där inne i magen!

Tänk att nästa gång jag träffar dessa tjejer kanske jag hunnit bli mamma. Jag är kanske redan mamma i och för sig, men mamma på riktigt, en mamma med en bebis man kan se:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar