lördag 6 april 2013

I'm your biggest fan, I follow you until you love me

Idag har jag varit paparazzi. Självaste kungaparet kom till Ronneby och minglade. Och när det är folkmassa på gång är jag inte sen dit. Inte för att jag ville se kungen och drottningen, mer för att jag vill visa upp min mage haha! Jag vet själv hur spännande och kul det är att se någon man är halvbekant med vara gravid. Man snicksnackar om "vad mycket hon gått upp, när ska hon ha tror du, åh jag längtar tills det är min tur" och sånt skvaller. Det var alltså jag och kungen som var dagens snackis, vi är lika spännande både två;)



2 kommentarer:

  1. var har du köpt den pälsvästen ? :) döläcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick den av Patrick i julklapp för 2 år sedan så tror inte den finns kvar tyvärr! Men jag älskar den:)

      Radera