torsdag 14 februari 2013

Be my valentine

Jag trodde faktiskt inte att papi skulle ha köpt något idag. Jag trodde inte att han hade hunnit eller kommit ihåg, men tji fick jag:) På min favoritaffär i Ronneby, Inspiration, hade han hittat fin heminredning!
Av mig fick papi en body där det står "cool like dad" och en bok (han är en mal)

Ser lovande ut...

Och det är det också! Ett ljusfat och en kom-ihåg tavla:)

Härom året så gav jag Patrick något på alla hjärtans dagsmorgonen. Några dagar tidigare hade jag hintat honom om att de hade så fina ljuslyktor med fjärilar på, inne på Inspiration. Han sa att han inte hunnit köpa något. Jag bara "Alla hjärtans dag är ALLTID den 14 februari, du har vetat detta ett år..." lite småtjurigt, haha. Han sa att han skulle köpa något efter jobbet men det kändes ju liksom poänglöst att bara köpa något för sakens skull.

Men Patrick begav sig till Inspiration efter jobbet, och köpte ALLT han kom åt med fjärilar på. Han mindes ju inte riktigt vad det va jag tyckte var fint, bara att det hade fjärilar på:) Jag blev så chockad när jag kom hem, och kunde ju inte ens låtsas vara tjurig längre...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar