söndag 3 februari 2013

Harmony

Nu är jag hemkommen från gymmet. Den är en sån skillnad att träna när det är lite folk på gymmet, och när inget annat upptar tankarna. Jag är van vid att ha 100 andra saker att tänka på när jag tränar- saker jag måste hinna göra innan dagen är slut. Men idag kände jag ingen stress.

Jag tror att jag börjar få lite mer harmoni i kroppen. Jobbet går bra och jag kan släppa det någolunda när jag kommer hem. Väl hemma kan jag egentligen göra vad jag vill vilket är väldigt skönt. Dock har jag lätt för att bli rastlös. Jag känner på mig att jag kommer ha massa olika små projekt de kommande månaderna, till vårt älskade barn kommer.

I veckan ger jag mig nog på keyboarden tror jag;)


En suddig rackare på mig och min muskulösa tvättbräda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar