torsdag 7 februari 2013

PelikaN Barnkläder

Min vän Charlotta är kanonduktig på att sy. Hon syr egna kläder och sedan hon fått barn har hon börjat sy barnkläder. Nu har jag gjort min första, men inte sísta, beställning hos henne.

Hon har jättefina tyger och kanonpriser!

En söt liten mössa som den uppe till höger ska bebis få, fast annat tyg:) Endast 100:-

Några av tygerna

Blir nästan lite sugen på en sån här Onepiece också..!
Jag har beställt en knutmössa i det bruna tyget med vita giraffer.

Titta in hennes grupp på Facebook som heter PelikaN.

3 kommentarer:

  1. Jättesött!

    Jag har följt din blogg nu ett tag, och den är väldigt kul att följa! Du är riktigt vacker måste jag få säga. :)

    Kika gärna in på min: www.madelenevayrynen.devote.se
    Jag är själv en nybliven mamma :).

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du:) Ska absolut kolla in den!

      Radera