fredag 8 februari 2013

I´m alive, I´m inlove, feel it in my heart

Jag trodde att jag skulle hinna med all rättning och planering rätt snabbt efter eleverna slutat idag, men det fick bli att ta med sig datorn hem. Nåja, jag tar det på söndag. Jag kastade i mig lite av en av mina favoriträtter som blivit över sedan igår, och stack till gymmet.
Couscous med räkor, cashewnötter, lime, sallad, svampinjoner och vitlökssås


Men andan i halsen försvann snabbt på Body Balancen. Jag har kört 3 styrketräningspass denna veckan så det var skönt att sträcka ut. Fast jag märker i vissa övningar att lungorna pressar ihop så jag får andas väldigt tungt. Annars fungerar det jättebra:)

Nu ska jag fortsätta nedvarvningen här hemma. Älskade helg, du är efterlängtad (men inte lika efterlängtad som vår bebis- såklart!).

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att höra ngn annan som också säger svampinjoner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag förstår mig inte på folk som inte gör det? ;)

      Radera