onsdag 20 februari 2013

What's my colour?

Jag är ju i grund och boten blond, eller ja, råttfärgad rättare sagt. Färgade håret brunt precis när jag blev gravid, men längtar nu tillbaka till det ljusa. Men det är svårt att gå från brun till blond. Stor risk för att bli orange. Och jag är rädd att jag fastnat lite i den fällan...



Mörkbrun
Lite ljusare..
Ännu ljusare, fast nu börjar det bli fel eller hur man ska säga, inte så fint längre..
Gjorde ljusa slingor i helgen i flera omgångar. Nu känns det som att ena sidan är orange och den andra lite med brun/blond/sand färgad.  Men jag går med det ett tag i alla fall sen blir det väl en färgrunda till.
Och nu vet jag inte vilken färg det är längre...?


Lite mer sandigt


Orange...




2 kommentarer:

  1. Jag skriver som jag gjort tidigare, tycker du passar grymt bra i mörkt hår =) Det finns en avfärgning som hjälpte mig, som inte sliter så på håret, den heter Colorb4. Finns på Kicks vet jag! Man ser ingen färg lossna när man sköljer men sen är håret ändå ljusare =)

    SvaraRadera
  2. Prova Revlons inpackning för platinablont hår. Den är jättebra, tar bort det gula och ger håret fukt.

    /lindatunstrom.blogg.se

    SvaraRadera