måndag 29 juli 2013

Biverkningar

Jo lite märker vi tyvärr av 3 månaders vaccinationen. Innan ville älsklingen inte äta, eller han ville men bara skrek. Han var helt svettig så vi fick ta av honom alla kläderna. Han är svullen på låren där de tog sprutorna och det verkar göra ont. Jag råkade klappa honom på benet innan och då gnydde han en massa. Nu på kvällen var han helt otröstlig, jag tror det var för att han hade ont. Han har inte varit mer varm så tror inte han har feber. Jag gav honom lite Alvedon och det blev bättre efter en stund. Det känns som att det ömmar på hans lår för när de är emot mig när jag håller honom blir han ledsen. Har fått liggamma honom så att de inte ska tryckas mot mig. 

Jag är glad att vi inte planerade något annat idag för de senaste timmarna har jag bara ägnat åt att min lille skatt ska må så bra som möjligt. Myst, tröstat, lekt och försökt förstå hur vi kan få honom att må bra. Nu är det snart läggdags för prinsen, hoppas att han kan sova inatt och att han känner sig pigg och glad imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar