lördag 20 juli 2013

Lördag

Idag har jag och en kompis varit i Karlskrona på en shoppingrunda. Det känns som att jag handlat massa på senaste tiden så det blev bara en tröja till Emilio. Han sov hela vägen in och låg ungefär en kvart i vagnen innan det blev för trist. Tur att man har bärsele! Jag inbillar mig att han gillar att komma upp och se sig omkring, han är så "med" nuförtiden och det är jätteroligt:)

Vi lunchade på en uteservering där Emilio låg i vagnen och satt i våra knä. När han satt i Annas knä skojade jag och frågade honom om han inte skulle passa på att kräkas när han satt där. Ca 10 sekunder senare kom det en liten flod haha! Lilla killen är duktig och lyssnar på mamma..

Jag tog kycklingspett med tzatziki men blev besviken. Det var väldigt lite mat och jag hade egentligen inte tänkt äta pommesen. Var så hungrig så jag smakade men då var de helt hårda inuti, dåligt! Men det var i alla fall väldigt mysigt att sitta ute och äta.

När jag kom hem visste jag att jag hade många timmars städande framför mig. Men till min stora förvåning hade älsklingen min städat och plockat iordning överallt och även satt in Emiliokorten i ramarna. Jag har det bra jag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar