lördag 6 juli 2013

Vi i miniformat

Något som jag var väldigt nyfiken över under graviditeten var ju förstås hur bebisen såg ut. Vem skulle han bli lik? Redan när han var alldeles nyfödd började man leta likheter. Men ärligt talat såg han ut som en liten gubbe i början och var mest lik Benjamin Button! 

Men när ansiktet började sträckas ut och han blev lite mer rund och go så tror vi i alla fall att vi hittat några likheter:) han har fått Patricks haka (inte dubbelhakan då haha) och min näsa. Ögonen vet vi inte riktigt men ögonbrynsformen är också lik Patricks. Jag tror att det blir lättare att se ju äldre han blir. Sen tror jag det är lättare att se likheter med pappan om det är en son man får. Eller kanske han blir en helt nu blandning mellan oss, söt är han i alla fall!:) och tänk vad häftigt att det bara är våra gener som skapat honom!

Jag har inga bilder från när Patrick var bebis men så här såg jag ut:

Och här är pluttis:

2 kommentarer:

  1. På bilderna ser det ut som att han har dina ögon. :)

    / Sandra ( http://sandrasodergren.blogg.se )

    SvaraRadera
  2. Tycker han är en kopia av dig! :) så fina båda två :)

    SvaraRadera