torsdag 11 juli 2013

Rekord

I min familj har vi många halva. De flesta är låtsas/plast eller halvnånting. Halvfarbröder som skaffar nya fruar med egna barn och sånt:) Oftast tänker man ju inte på det men ibland kan man behöva ge en förklaring till släktskapet. En modern familj alltså och stor härlig släkt! Idag träffade Emilio sin (halv) moster och morbror för första gången. Och jag fick även träffa min ex låtsasbror ( min gamla låtsasmammas son) för första gången på flera år. Kul att prata minnen och träffa den sidan av släkten:)

Under tiden vi var där slog Emilio rekord. I vad? I icke ätande under dagtid. Han sov hela tiden där och hela vägen hem och hade inte ätit på 4 timmar när det var dags igen. Det har aldrig gått mer än 3 timmar annars! Och för några nätter sedan slog han nattrekordet. Det brukar gå 6 timmar innan han äter på natten men då hade han inte ätit på 8,5 timme! Snacka om att var chockad, trodde länge att jag ammat honom i sömnen:)

Nu ska vi till ett par vänner för middag, barn och bebislek och poolbad!

Emilio har på sin katten Jansson body idag i stl 62! Liite stor än och tur är väl det.

Emilio fick bl.a en kanonsnygg Adidasdräkt idag:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar