onsdag 3 juli 2013

Mammaträff

Idag har vi haft fika i solen med mammorna från vår föräldrargrupp. Deras bebisar kommer förmodligen bli Emilios framtida lekkamrater. Nu när de är så små är det jättestor skillnad på de som är några månader äldre men det kommer det ju inte vara om ett par år.
De flesta av de andra har barn sedan tidigare så vi träffades på en lekplats så att alla kunde följa med. Det är kul att träffa barn i olika åldrar, och föreställa sig hur ens eget barn kommer vara.

Jag är alltid lite orolig när jag ska iväg med plutten, om han inte kommer till ro när vi är utomhus en halvtimme hemifrån.   Jag packade med mig extrakläder, filtar och skallra. Men idag behövde jag inte vara orolig. Emilio sov sig igenom timmarna. Åt en gång och gnällde lite när vi skulle gå hem. Men då var det bara att ta fram bärselen så var det problemet löst:)



Min lille grodpojke sover gott på picknickfilten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar