måndag 15 juli 2013

Vecka 1

Nu är det en vecka sedan jag bestämde mig för att inte äta några sötsaker och mindre kolhydrater. Det har faktiskt gått jättebra!! Det har varit frestelser i stort sett varje dag då de runtomkring mig fikat och köpt massa godis så jag känner nig stolt över att jag inte "unnat" mig det minsta. För tänker man efter så är det väl inte att unna sig, kanske för huvudet men inte kroppen. Men det har faktiskt inte varit jobbigt att stå emot, men det kommer väl om några veckor. Nu är jag bara så motiverad att satsa mer på träningen!

Veckans träning var som det brukar: promenader, gym och Olgamagträning. Jag får värre och värre träningsvärk för varje timme som går från igår! Men det är skönt med träningsvärk, då vet man att man gjort nytta:) Jag hade egentligen velat upp till gymmet idag men i så fall får det bli när lillen gått och lagt sig. 

Vikten har stått stilla ett par veckor men efter denna veckan har jag gått ner 1 kg. Möjligt att det bara är en massa vätska men kul ändå:) idag var vi förresten på utflykt och tog en massa bilder. Tittade på några av dom nu och slogs av hur stor jag ser ut! :( Ser inte samma sak på bilderna och i spegeln, men det är väl så det är.. Nåväl, inget händer genom gnäll, bara att försöka göra något åt det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar