fredag 26 juli 2013

Härliga fredag

Vi har haft en jättehärlig dag hos vännerna i Hässleholm! Emilio och deras en månad äldre tjej var lite nyfikna på varandra, tittade, pratade och rörde. Det är kul att känna lite barn i samma ålder, tänk var kul de kommer ha om ett par år:)

Emilio var på ovanligt bra humör idag, log och pratade en massa och gnällde nästan ingenting (inte ens när han blev trött). Innan vi åkte på kvällen blev han dock jätteledsen. Då visade de hur de brukar göra med deras tjejer: nämligen bära dem hängandes på magen. Det tyckte Emilio var jättespännande, så han började sutta på deras armar istället för att skrika haha! Han sov både på vägen dit och hem.

När vi kom hem vid 8 tiden slocknade han direkt efter kvällsmålet. Jag stack ut och sprang vilket var jätteskönt! Idag tog jag ingen kort och snabb (för mig alltså) runda utan sprang längre och i lugnare tempo. 40 minuter blev det vilket jag inte sprungit på flera månader:) När jag kom hem gjorde jag några magövningar. Efter några tuggor av denna goda salladen är det dusch- och läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar