lördag 13 juli 2013

Pappas favorit

Nu kan vi märka att Emilio kan vara mammig eller pappig. För ett par kvällar sen skulle jag lägga honom. Han vände bort huvudet från mig hela tiden och tittade åt den sidan där Patrick sover och viftade med den armen. Jag fick ut efter en stund men det dröjde inte länge innan han började skrika. När jag gick in gjorde han samma sak. Det kändes precis som han undrade var pappa var och kände efter honom. Jag la mig på Patricks sida men det hjälpte inte. Gick ner till honom och sa att Emilio nog saknar honom. Patrick la sig bredvid honom och han somnade på en gång! Patrick var stolt som en tupp;)

Patrick kallas för PP av alla sina vänner eftersom han heter Persson. Jag var tvungen att trycka upp dessa kläder till dom idag. PP och PP jr. Det är mina killar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar