torsdag 26 september 2013

Duscha med bumbon

Nja Emilio fick faktiskt inte bada idag, istället testade jag att duscha honom. Jag duschade först efter gymmet och han satt och tittade på. Kändes lite skumt haha! Sen satte jag honom naken i bumbon och duschade. Jag vågar inte hålla honom själv när jag duschar för det blir ju så halt! Men det fungerade väldigt bra med bumbon och han var helnöjd. Dock var det lite svårt att komma åt rumpen, så jag fick ändå lyfta upp honom lite. Men det var ju helt klart smidigare än att dra upp badbaljan och gick snabbare, dock inte lika mysigt.

Efter duschen hade vi en väldigt gnällig bebis här hemma som inte nöjde sig med någonting. Fick lägga honom redan klockan 7, men han somnade rätt snabbt. Var väl trött stackaren!

Imorgon bitti måste jag skärpa till mig på morgonen och se till att stiga upp i tid. På sistonde har Patrick tagit ner Emilio lite innan 7 på morgonen innan han sticker till jobbet. Lite i 8 har de kommit upp och då har jag matat lillen så har vi halvslumrat till halv 9. Jag har verkligen varit helt borta på morgnarna, inte ens hört när Emilio vaknat och de stigit upp. Men imorgon ska jag på möte med rektorn på mitt jobb kl 9 så jag måste hinna göra oss iordning innan. Emilio får följa med, hoppas han sköter sig;) Vi ska prata om vårterminen då jag ska börja jobba igen.

Imorgon ska vi även på mammafika, hälsa på gammelmormor, jag ska på barnklädesparty och Patrick ska på bio med en vän. Fullspäckad dag alltså!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar