måndag 16 september 2013

Vecka 10

Man säger ju att när det gäller att komma i form så gör träningen 30% och kosten 70%. Kunde det inte varit tvärtom?? Träningen är ju kul och maten jobbig! Inte mat-maten men fika-maten. Fikade mycket i helgen och det är egentligen ingen mening att ha dåligt samvete över det. Jag blir inte smalare av att ha dåligt samvete! Det var gott och så är det med det. Nu är det nya tag som gäller. Träningen däremot gick jättebra i veckan. Tränande ett extra träningspass, däremot blev det inte jättemånga rundor med barnvagnen.  

Men nu måste det bli en förändring. De senaste veckorna har vågen stått still. Jag känner att jag blir starkare men tycket inte att det synd något resultat. Hade jag varit nöjd och bara velat hålla denna formen hade jag kunnat fortsätta precis så här: styrketräning, promenader och unna sig gott då och då. Men jag vill bli av med lite fett! Så nu kommer jag att byta ut ett av styrketräningspassen mot ett till konditionpass. Och nu är det sockerförbud som gäller, igen. När man inte har någon karaktär måste man nämligen ha förbud haha, allt eller inget ;) Men nu tar vi tag i det här hörrni, på riktigt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar