onsdag 25 september 2013

En sista gång

Det är ett fåtal plagg i stl 62 som fortfarande passar Emilio. Jag tycker dte är lite sorligt att plocka undan de så vill hinna använda de i alla fall en gång till. För att inte glömma något så har jag nu lagt fram ett helt gäng med outfits till de kommande dagarna. Men vissa dagar kanske vi bryter av med något nytt, för samtidigt är det ju så kul att få börja använda nya kläder:)

Jag har märkt att det kan skilja mycket mellan storlekar från olika märken. Lindex tycker jag är ganska stora i storleken, i alla fall bodies. Sen tycker jag att Cubus kläder alltid är så trånga i halsen, synd för det blir så jobbigt att klä på de då! Än har jag inte hittat något absolut favoritmärke, tycker om att blanda. På tal om det ska jag på ett Me&I party på fredag, någon som har erfarenhet av om det är bra kläder därifrån?




Bilder lånade från meandi.se


2 kommentarer:

  1. De har jätte bra och fina kläder! :)

    SvaraRadera
  2. meandi e kanon! dock stora i storlekarna men de håler helt sinnessjukt bra-kvalitet!!!

    SvaraRadera