måndag 23 september 2013

Vecka 11

Denna veckan satsade jag mer på kondition. Träningen såg ut så här:
Måndag: ben, mage
Tisdag: jogga med barnvagnen
Torsdag: indoor walking
Fredag: crossfit
Söndag: armar, axlar

Jag kommer fortsätta att träna mer kondition, får se om det blir några gruppass. 

Jag har förresten kommit till insikt. Jag är en träningstjej. Och en fikatjej. Både och. I veckan tackade jag duktigt nej till fikor men när det var kalas i helgen tog jag. Och så kommer det få bli. Jag tar vid speciella tillfällen utan dåligt samvete. Så nu ska jag sluta tjata om förbud och självdisciplin.

Men det är konstigt det här med vikten, vad den skiljer sig från dag till dag. I förrgår stod vågen på -1,6 kg jämfört med i måndags, med exakt samma som förra måndagen idag. Jaja, men det känns bra i kroppen efter denna veckan. Nästa måndag så ska jag mäta mig igen efter 3 månaders träning.

Idag har vi en sak inplanerade: 5 månaders vaccinationen. Till skillnad mot 3 månaden så är jag nu lugn som en filbunke. Hoppas allt går bra för min lilla skatt, både under och efter sprutan. Och spännande att väga och mäta igen! Jag tror han är 65cm nu och väger minst 6.800!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar