tisdag 17 september 2013

Löpning med barnvagn

När vi var på väg hem från stan innan så körde vi inom maxi. Jag tog en kundvagn där det sitter fast ett babyskydd. Det var jättesmidigt och de satt väldigt högt upp så vi kunde busa samtidigt som vi handlade:) Annars när jag storhandlar och behöver vagn brukar jag ha Emilio i bärselen, men detta kändes bättre. 

Efter lite lek här hemma var jag ute och sprang med barnvagnen. Emilio sov hela rundan (5km). Det var första gången jag sprang med sittdelen och eftersom den är lite lättare än liggdelen så var den även lättare att styra med en hand. Fast det var lika tungt i benen för det;) Så nu har jag tränat kondition en dag denna veckan (igår var det styrka). På torsdag har jag bokat ett iw pass och jag funderar på att gå på crosstraining på fredag. Nu är motivationen tillbaka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar