torsdag 12 september 2013

Extra träningspass

Herrejösses vilken träningsvärk jag har idag, verkligen i heeela kroppen! Det har varit tungt i armarna att bära pluttis idag, hihi. Jag skulle egentligen ha tränat armar eller ben idag men kunde verkligen inte. Men eftersom passet igår inte riktigt blev så "kondisaktigt" som jag hoppats på så var jag ute och sprang innan, 5 km. Det gick bra, och var riktigt härligt väder. Men tungt och jobbigt förstås. Jag önskar att jag kunde träna lite då och då med det jag tyckt vad kul och kunna äta vad jag vill- utan att gå upp i vikt. Precis som alla andra förmodligen..;)  Men vill man att kroppen förändras så får man räkna med förändringar i vardagen. Det hade varit så skönt att bara ge upp och skita i det men det som skiljer dom som lyckas från dom som inte gör det är nog uthålligheten. Det tar ju sådan tid! Så jag kämpar på lite till i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar