fredag 13 september 2013

Utvilad

Det är inte ofta jag känner mig utvilad men det gjorde jag imorse när jag vaknade. Hela familjen har sovit gott inatt, några matningar men sovit djupt där emellan. Vi har lagt tillbaka nestet i sängen så Emilio ligger där när jag inte orkar lägga tillbaka honom i spjälsängen. Där sover han mycket bättre än om han bara ligger på madrassen mellan oss. Dessutom har plutten sovit till minst kl 7 de senaste veckorna, mycket skönare än att stiga upp kl 6!

Min träningsvärk har inte gått över, tvärtom, men det får ändå bli träning i eftermiddag. Och om en timme ska jag och en annan mamma gå pw med barnvagnarna :)

En lek som varit väldigt uppskattad denna morgon är att jag viskar till Emilio och han låtsas bli rädd. Jag viskar typ "duu" och han ser rädd ut, drar in andan och börjar sen le. Haha hur kan en sån liten kille förstå sånt, vad kommer humorn ifrån?! :)
Räddansiktet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar