torsdag 30 januari 2014

1-årskalas

Liten börjar bli stor, om bara några månader har blir vår skatt 1 helt år. Och jag redan börjat fundera lite på kalaset, såklart hihi. Kan ju inte hålla mig från sånt! Det får ju bli ett släktkalas, eller två rättare sagt. Då blir det nog inget märkvärdigt utan bara ett vanligt kalas med fika, men då kanske lite barninspirerande bakverk. Men jag är faktiskt sugen på att ha ett barnkalas också. Det vore ju så kul att fira med några av Emilios små vänner!

Jabadabado har en söt partyserie med fina tallrikar, ballonger, serpentiner, inbjudningskort och påsar. Det funderar jag i så fall på att köpa. Påsarna kan fungera som små "goodiebags" eller godispåsar, utan godis då, som alla barnen får. Med nåt kul innehåll:) Så blir det en massa lek för barnen och god fika för mammorna, precis som det ska vara. Barnen får ju med något gott, men något utan socker då. Typ frukt och klämpåsar! Jag hade absolut inte velat ha några presenter från de andra mammorna till Emilio, och varit tydlig med det. Det hade mest varit kul att samla alla barnen i samma åldrar och träffa alla morsor och låta dem träffa varandra:)
Har ni haft/ska ni ha barnkalas för era små?



Ps. Jag sitter inte och skriver det här på arbetstid. Det är ett tidsinställt inlägg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar