söndag 26 januari 2014

Finfika

Nu har jag och Emilio hälsat på Anna och blivit bjudna på finfika. Räkmacka för de vuxna och Ellas kitchen för mini, lyx lyx:) Vi hade med oss lite leksaker men Emilio ville helst leka med fjärrkontrollerna och glasunderläggen. Han var på bushumör och bet bl.a Anna i tåna, haha. 

Jag måste berätta om världens äckligaste sak som hände innan.. Det låg ett decilitermått på matsalsbordet som Emilio lekt med nån gång när vi ätit där. Jag gick och bar på honom och skulle precis ge honom måttet. Jag kände att det låg något i och försökte krafsa ut det med fingret, jag trodde det var ett riskorn eller nåt men fick inte upp det. Det var en spindel!!!!! Aaaah jag hatar spindlar och blev så rädd och skrek och slängde iväg det. Då blev Emilio med rädd och ledsen såklart..  Ja vilken kaos. Men tänk att jag typ klappade spindeln flera gånger, fy fan vad äckligt!! Och tänk om jag gett Emilio det då lär han ju ätit upp den. Haha fy fy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar