måndag 4 november 2013

Barnvakt

Emilio och jag åkte hem till min familj och fick god middag tidigare. Sedan fick de sitta barnvakt en timme medan jag var och tränade. Det hade gått så bra så, Emilio hade lekt med mina gamla leksaker:) Och det gick bra för mig med på gymmet, tränade rygg och triceps idag. Imorn och på onsdag kommer jag inte hinna sticka till gymmet men jag funderar på att springa en runda med vagnen imorn om det inte regnar. Det var längesen jag sprang nu, eller längesen jag tränade kondition över huvud taget känns det som. Torsdag, fredag och söndag tänkte jag i alla fall träna också denna veckan. Jag brukar planera upp varje kommande vecka på helgen och bestämma vad jag ska träna för något. Då är det lättare att motivera sig tycker jag!

Min lilla kille sover sedan en timme tillbaka och jag kollar barnkläder på nätet... Farligt haha!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar