fredag 8 november 2013

Sista dagen

Idag är min sista dag som 24 åring. Jag har haft ett fint liv hittills och...nej, jag ska inte bli nostalgisk nu! Men tänk vad jag hunnit med bara de senaste åren: rest, köpt hus, pluggat och fått jobb, skaffat barn...:) Men det ska bli kul att fylla 25 faktiskt, jag tycker fortfarande det är ungt. Ett tips om man inte vill känna sig gammal är att ha en äldre sambo. Patrick är 7 år äldre än mig så jämfört med honom är jag alltid ung haha! Jag tycker fortfarande födelsedagar är jätteroliga och trots att jag tycker mer om att ge bort presenter än att få, så är jag spänd och nyfiken. Släkt och vänner vill jag ju liksom bara träffa, men jag vill faktiskt ha paket från mamma och Patrick haha! Och nu kom jag på vad jag vill ha från min lille son: en sådan puss som hans pappa fick innan idag. Emilio tog tag i Patricks ansikte, böjde sig fram med öppen min och pussade honom. Åh gullunge!!

Imorgon blir det inte massa stim. Min 25-års maskerad är ju inte förrän nästa helg:) Min närmsta familj och farmor och farfar kommer på fika. Och jag ska bara utnyttja dagen, alltså få sovmorgon, få pannkaksfrukost serverad, lämna över plutten så fort han blir minsta gnällig..hihi sådär ni vet, se till att ha en toppendag helt enkelt!

Jag måste bara säga att jag ser fram emot natten. Det sa bli så skönt att ge Emilio bröstet när han vill ha det, och inte samla energi för att trösta och INTE ge bröstet. Jag tror vi kommer få en god natts sömn allihopa:)

Här är lite bilder från de senaste 5 åren (har inga bilder på datorn från åren innan) som väcker fina minnen hos mig:

2009. Hej från en blåsig kinesisk mur!

2010 med min fina vän Anna
2010 fick jag även dansa med masaierna i Kenya


2011. Åh vad jag var avis på gravida Tessan!
2011 fick jag även slänga en slant i Fontana di Trevi i Rom


Samma år fick jag även hänga med mormor, mamma och bror till Island:)

2012. Lovevacation in the Båstad with my love

2013...Åh min fina mage..
 

Inte långt kvar där...
 

Vaaar är magen? Borta!
En så go onge bara måste man äta opp!

Mitt mirakel.



3 kommentarer:

  1. Grattis :) rätt lustigt, du fyller år en dag innan mig, våra barn är födda samma dag och nästan samma tid :p ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Åh vilket kul sammanträffande:)

      Radera
  2. guu va du ha rest!! häftigt!! =))

    SvaraRadera