lördag 2 november 2013

Dregglis

Inatt var första försöket till matavänjningen. Jag lyckades få honom att somna om när han vaknade men han vaknade kort där på igen. När jag hörde att gnället övergick till ledsenhet så fick han bröstet. Men 3 målet blev uppskjutet till halv 5 istället. Vi var alla lite trötta imorse så efter frukost la vi oss hela familjen i sängen och sov en stund. Sen har vi myst hela dagen! Det är så härligt att vara hemma tillsammans och inte ha en massa saker inplanerade. Emilio är på bra humör igen, även om den där tanduslingen verkar vara lite jobbig för honom. Och vad han dreglar nu, det är värre än någonsin. Det rinner verkligen hela tiden så dregglisarna blir blöta med det samma. Det blir lite klädombyten för jag vill inte att han ska vara blöt på bröstet, speciellt inte nu när han redan är snorig. 

Ikväll åker jag iväg på 25 årsfest i några timmar. Det är inte lika stort projekt som sist eftersom jag bara är en kvarts bilfärd hem ifrån. Patrick sköter läggningen och jag kommer hem lagom tills det är amning+vällingdags. Ska faktiskt bli jötteskoj att fixa iordning sig och träffa kompisarna!!:)
Bilden hänger inte ihop med inlägget men jag bara älskar denna pojk och hans lilla rumpa hihi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar