fredag 8 november 2013

Tålamod älskling

Jag undrar vad Emilio fått sitt tålamod ifrån, inte är det mig i alla fall ( lämnar alltså bara en person kvar) haha! När han inte får som han vill så blir han så sur! Det kan vara om vår katt springer iväg fastän han vill leka med den, om maten inte serveras tillräckligt fort eller om han inte får riva sönder och äta böcker.. Ja, tillfällena är många. Man blir i alla fall expert på att tolka kortstubin-tecken och avleda med annat! Fast ibland måste han få hållas lite och öva upp det där tålamodet:) Så här söt ser han ut när han inte får som han vill:

Denna fredag går jag omkring i gymkläder (ingen undanflykt för att inte träna då), vi har varit ute och gått och handlat. Jag gjorde ett nytt mellis till plutten idag: en halv avokado, en halv banan och några jordgubbar. Det blir riktigt gott enligt oss båda och jag funderar själv på att göra en sån smoothie sen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar