onsdag 27 november 2013

Gym

Idag tog jag mig äntligen till gymmet igen och det var jättekul och gick kanonbra! Jag tränade rygg, axlar och sprang. Ryggen tränade jag latsdrag, rygglyft på "bräda", smala och breda rodd. Axlarna tränade jag militärpress, flyes och "axeldrag uppåt"- eget namn hihi! Efteråt sprang jag 3 km intervaller med hastighet mellan 9-13km/h, det tog 18 min.

Sen var jag helt slut men så nöjd! Blev motiverad att fortsätta ta mig till gymmet och försöka prioritera det bättre:)

Svettbilder:

Nu ska jag göra en ny rätt till Emilio: kyckling med tomatsås och couscous. Och jag ska våga krydda den. Blev inspirerad när jag läste Amandas blogg att testa lite nya rätter:) Och det värsta som kan hända är väl att han inte tycker om det, och det har ju hänt förr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar