tisdag 12 november 2013

Tisdag

Vi har haft bra tajming här idag. Lillen vaknade kl 6, vi steg upp allesammans och åt frukost ihop och sen somnade han om mellan 7.30-9.00. Har var alltså utvilad och glad på rytmiken. Jag gillar att gå dit: Emilio känner igen sångerna och tycker det är mysigt, han får träffa andra bebisar och jag får träffa andra mammor. Nu när vi kom hem var han trött så jag la honom i vår säng och buffade lite på rumpan. Han somnade på en gång utan minsta pip. Det där buffandet kan bli mina armars räddning haha:)

Förberedelserna inför på lördag är igång. Jag gillar att planera och förbereda och fixa och dona. Jag kommer vara utklädd till Askungen så det blir lite bal på slottet tema när det gäller dukning och dekorationer. Först tänkte jag ha massa Disneygrejer men det känns lite föör barnkalas. Det här blir mer " jag"! Här är en liten sneakpeak:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar