torsdag 14 november 2013

Sova bort dagen

Som jag skrev innan gick ju jag upp från sängen efter att ha slumrat till. Emilio fortsatte sova och han sov sammanlagt 3 timmar! Det är nog hans sovrekord på dagen! Jag hann göra massa här hemma. Bl.a hänga upp några tavlor. Fast ca 2 min efter att jag tog bilden trillade den ena lilla ner och krossades så jag har redan fått köpa ny ram..!

Jag skulle storhandla i massa olika affärer innan så passade på att lämna över lillen till hans farmor. Hon blev så glad över att få passa honom en timme och de hade haft så roligt. Han var på superhumör när jag hämtade honom igen, verkade inte ha saknar sin mamma det minsta;) Trodde han skulle orka vara vaken lite längre när han sovit så mycket på förmiddagen men nej då, efter drygt 2 timmar tog han en ny  vila. Snacka om att sova bort dagen:)

Kika in senare om ni vill veta något kul. Inte kul för er men kul för mig (moahaha!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar