tisdag 12 november 2013

Linne

I somras köpte jag ett litet bodylinne på Cubus till lillhjärtat. Det var på rea så istället för 29:- (är jag rätt säker på) kostade det bara 19:- Hur billigt?? Detta lilla linne har vi nog använt mest av alla hans kläder. Det har passat honom i 3 månader nu. Det är stl 68 och i början var det såklart långt men inte jätte, det var ganska litet i storleken. Sen har jag kunnat töja ut det mer och mer efter varje tvätt så det passar fortfarande honom. Anledning till att det används så mycket är att han alltid har det under skjortor, t-shirts och tröjor som inte är bodies. Jag gillar inte att bara ta på honom en t-shirt och byxor utan något under. Eftersom han bärs så mycket kasar alltid tröjan upp och då visar han magen. Det måste både vara kallt och obekvämt tänker jag. Jag vet inte varför jag inte köpt upp fler linnen, eller om de ens finns kvar, vi har nämligen inget Cubus här i stan. Men nästa gång jag är där bara måste jag köpa ett gäng till:) Jag har inte sett det i någon annan affär, men å andra sidan har jag inte letat heller..
Ringer mormor..
Efter 5 minuter (jag skojjar inte) utan dregglis ser han ut så här!


Denna gullungen är så rolig vid nattningen. Vi sitter i gungstolen och han ligger på amningskudden och snuttar. Jag läser och försöker skapa mysstämning. Då börjar han typ morra och göra små glada utrop samtidigt som huvudet slängs åt alla olika håll och kanter. Lätt att komma i mysstämning då, man kan ju inte hålla sig för skratt:)

4 kommentarer:

  1. jo det borde finnas på flera ställen=)faaast iofs är de jag sett nyligen ev "flickiga"men då har jag ju mest kollat på den avdelningen..Lindex hade allltid vanliga innan på basen-alltså ta tre betala för två men jag vet inte hur det är just nu;) vi har massor-kanon under klänningar och tunikor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det spelar ingen roll om de är flickiga, de ska bara vara under andra kläder ändå. Ska kolla Lindex!

      Radera
  2. Jag har två som kommer från Lindex =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra det ska jag kolla nästa gång!

      Radera