torsdag 14 november 2013

You must be my lucky star!

Jag skulle ju berätta en kul grej. Och det är att jag och Emilio har vunnit en jättekul fin leksak från Lamaze, en tävling som Emma anordnat. Vi blev så himla glada och det var kul att vi fick reda på det idag, eftersom det nästan är Emilios namnsdag. Det är Emil och det är nog det närmsta vi kommer:)


Vi vann ju även en tävling för en vecka sedan, sådan tur alltså!! Vi skulle ju få napphållare från Lina Segelsbo men hon kontaktade mig och berättade att hennes symaskin gått sönder, stackaren! Istället skulle hon göra en sött armband med sötvatten pärlor som det står Emilio på!
Bild från Linas blogg

Innan idag gjorde var jag och plutten ute och gick en sväng och han fick gunga en stund, det var längesen sist men jag vill passa på innan vintern kommer. Han tycker ju det är så mysigt!
Fina prinsen som gärna lutar sig så långt fram han kan i vagnen. Jag använder inte axelremmarna än,
midjeknäppet gör att han inte kan komma ur ändå:)
Här går det undan!


Sedan var det dags för gymmet för min del. Idag gick jag på två pass: indoor walking och core. Svettigt värre! Efter lillens nattning har jag gjort motsatsen till att träna: baka:) Bland annat dessa godingar:



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. De var säkert goda när de var nygjorda, jag smakade aldrig. Men jag hade de ju i kylen e dag innan kalaset och då blev de jättemjuka! Men de var i alla fall fina, hihi:)

      Radera