tisdag 5 november 2013

Sova borta

Jag och Emilio åkte hem till mamma och dom innan dom hade kommit hem från jobbet och lagade mat och fixade efterrätt till kvällen. Eller ja, jag lagade mat och han satt på köksgolvet och tittade på. Han har fått busa med mormor och morfar och pratat med pappa i telefon. Emilio var så söt och sträckte sig efter telefonen hela tiden, han saknar pappsen..:)

Jag var lite orolig för hur det skulle gå att lägga honom här. Men vi satt och ammade och läste och sjöng som vanligt. Sen la jag honom i gästsängen (han får ligga där bredvid mig) och pussade godnatt. Vi hade med oss hans kudde, filt och ett gosedjur. Hörde gnäll inifrån rummet ca 10 sekunder men sen dess har det varit tyst. Min duktiga kille, jag är så stolt över honom! Han känns så trygg! Hoppas han inte sover oroligt inatt bara. Det blir inte så mycket matavänjning inatt, vill ju inte hålla resten av familjen vakna. Så han kommer få bröstet en kort stund när han vaknar:) Fast jag är säker på att det kommer gå bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar