måndag 18 november 2013

Varmare blond

Nästa veckan ska jag äntligen till frissan. Jag vågar inte berätta när jag var där sist! Eller okej då, det var över ett år sedan, precis när jag blev gravid. Jag färgar mitt hår själv, och klipper till topparna iblánd efter jag duschat. Med varierade resultat! Men iböand behöver man faktiskt fixa till det ordentligt, och det tänkte jag göra. Det var tur att jag fick presentkort när jag fyllde år, annars hade det nog inte blivit av.

Jag tycker själv att jag passade bra som brunett men faktum är att jag inte kände mig som mig själv utan det blonda. Nu är mitt hår så himla ljusblont så utväxten ser ju svart ut... Jag tänker mig någon varmare blond färg, kanske guld/honungsblond med ljusa slingor. Jag får helt enkelt höra med frisören vad hon tycker och om hon har några förslag, men här är lite inspiration.
(Alla bilder tagna från Google)




1 kommentar:

  1. Wow, du har ju jätte fint hår!! Jag färgar också själv men det blir aldrig lika fint som ditt hår;)

    SvaraRadera