onsdag 6 november 2013

Rävbody

Jag läste på min mammakompis Emmas blogg om att hon är med och tävlar om en söt rävbody. Det är en tjej som heter Elina som ordnar tävlingen, och hennes syster som sytt den. Hon har startat ett eget företag, NenaH,  och verkar vara kanonduktig och ha snygga tyger. Tycker just denna body påminner om Me&I.

Jag vill såklart med vara med och tävla om en sådan här till lille Emilio, tror han hade blivit ursöt i den:)
"Jag tävlar om denna fina rävbody gjord av NenaH inne hos Elina"

3 kommentarer:

  1. Hej hej. För ett tag sedan sökte du tips om barnmat och nu har jag ett bra att dela med mig av. Skrädmjölsgröt och skrädmjölsvälling. I sempers och nestles färdiga gröter och vällingar finns der nämligen rester av arsenik, kadmium och bly (googla testfakta och välling så får du upp ett test). Det är ju verkligen inget man vill stoppa i sin lilla skatt så jag fick hitta ett alternativ. Har man sen i lite virgin kokosolja i gröten/ vällingen så blir den ännu bättre får då får dom i sig laurinsyra som annars bara finns i bröstmjölk.

    SvaraRadera
  2. För att nyansera det hela lite: http://www.semperbarnmat.se/information-fran-semper

    SvaraRadera
  3. Fint att dom inte mörkar det iaf men jag tycker ändå dom kunde utesluta palmolja och maltodextrin.

    SvaraRadera