fredag 15 mars 2013

You and I, we're like diamonds in the sky

Jag kan knappt fatta att om mindre än 2 månader får vi träffa vårt barn. Som vi har längtat. Det är bara 50 dagar kvar tills bebis förväntas komma. 50 dagar- det går ju jättesnabbt! Men jag gillar att vara gravid, det är så otoligt och underbart att ha ett barn inom sig. Den här graviditeten har blivit mer av en livsstil istället för ett tillfälligt tillstånd.

Jag tycker att magen växer för varje dag som går. Nu är den rätt lagom, fast det ska bli spännande att se hur stor den hinner bli:) Förra veckan var det till och med ett butiksbiträde som såg genom min tjocka vinterjacka att jag var gravid, då blev jag glad!
Profil


Lite mer framifrån...
Oj oj den är nästa sprickfärdig!
Naveln ser miniliten ut till stora kaggen haha:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar