tisdag 26 mars 2013

Holiday, celebrate

I och med att det är långfredag på fredag så jobbar jag bara 4 dagar denna veckan. Det betyder att halva veckan är gjord! Jag tänkte ju att dessa sista veckorna på jobbet skulle bli kanonstressiga men jag tycker ändå att det fungerar bra. Det är långa dagar men det är ju så lite tid kvar. Veckan efter påsklovet är min sista jobbvecka. Jag kan knappt fatta det haha:)

På lovet ska vi åka ner till Ystad en dag för att se Gynningutställning och förhoppningsvis hälsa på ett par (havande) vänner. Det blir 2 påskmiddagar och släktbesök ett par dagar. Jag hade egentligen tänkt måla om vår hall men kanske får vänta tills jag har slutat jobbet med det. Är väl inte så socialt att renovera när man har gäster va? Hade även velat hinna med lite kompisdejter, men det är ju inte så många andra som är lediga bara för att jag är det;) Det kommer i alla fall bli jätteskönt med påsklov!
Dagens mami, ser knappt gravid ut framifrån

Men kulan skymtas i alla fall från sidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar