måndag 18 mars 2013

It's just you and me, and all other people

Det har varit en bra dag idag. Måndagar brukar ju som bekant vara ganska jobbiga, men jag har känt mig pigg idag och det har varit lugnt på jobbet:) Tänk vad man kan stressa upp sig själv. Igår var jag jättestressad över jobbet, allt som ska hinnas med men idag känns oron som bortblåst. Och inget nytt har ju hänt sen igår!


Idag har jag haft lite stickningar i underlivet, det är lite obehagligt. Men det känns ändå bra att kroppen förberder sig på förlossningen (för det är det jag antar att den gör). Bebis har varit vaken ganska mycket. Han inte sparkat men pressat där inne, liksom tryckt sig åt olika håll. Det är nog trångt där inne nu;) Det är så mysigt att bebis påminner mig om det viktigaste i livet om dagarna<3
En av de topparna jag köpte i helgen och mammaleggings (såklart)
Varje dag har jag även på mig en magkula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar