söndag 10 mars 2013

V 33

Idag går vi in i v 33, och denna veckan har gått snabbt. Nu börjar jag känna mig gravid, så som man läser att det är. Har känt mig rätt tung denna veckan, fossingarna har varit lite trötta på kvällarna. Kissar rätt ofta men som tur väl är inte på nätterna. Inatt fick jag kramp för första gången i benet (Alltså för första gången under graviditeten). Men jag är glad över alla åkommor jag slipper, och har sluppit hittills. Jag skulle kunna tänka mig att alltid vara gravid, jag älskar det!

Men det är klart, man kanske hade saknat sin egen kropp till sist om man ständigt var gravid. 15 kg upp på min egen våg. Tycker min mage bara blir finare när den växer:) Resten av kroppen kan få stanna av, speciellt brösten.

Bebis väger mer är 2 kg och är längre än 40cm. Att han ens får plats där inne! Men det märks att det är lite trångt för honom nu. Det är inte sparkar så ofta utan mer förflyttningar. Han har hicka ganska ofta. Min favoritsysselsättning just nu är att ligga och titta på magen när bebis rör sig där inne:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar