tisdag 12 mars 2013

We are golden

Patrick tycker att jag lägger ut alldeles för många bilder på mig själv på bloggen, att magen faktiskt inte ändras från en dag till en annan. Han tycker nog nästan lite synd om er läsare, hihi!

Jag tycker att de roligaste bloggarna är de med mycket bilder på den som skriver. Då kan man jämföra sig själv med den personen, se vilket humör den verkar vara på, hur den klär sig och se hur den förändras (typ om den blir en tjockis eller inte hihi). Precis som att man lär känna varandra lite bättre!

För min egen skull är det också kul att ha mycket bilder, när man går tillbaka och läser i bloggen.

Vad säger ni om det här med bilder?
Idag blev det en glittrig Vero Moda tröja. Den var inte så tajt om magen men jag
tyckte ändå att kulan stack fram. Den är lite spetsig nu, visst?

3 kommentarer:

  1. Ja fortsätt med alla bilder!
    Det bästa med din blogg är absolut alla bilder (och dina skämtsamma inlägg ;)) så man kan se utvecklingen.
    Keep up the good work! :D

    SvaraRadera
  2. Ja ju fler bilder desto roligare :D

    SvaraRadera
  3. Jo, det är ju bilderna som (nästan) gör bloggen! Älskar bilder, särskilt på fina gravidmagen! :)

    SvaraRadera