fredag 22 mars 2013

Hurry hurry hurry, hai mai rice and curry

Ikväll ska jag ha tjejmiddag här hemma, eller klassmiddag rättare sagt fast alla är tjejer. När jag pluggade till lärare läste jag på distans och hade lite olika klasskamrater som läste vissa kurser. Men jag och 3 andra tjejer var där nästan under hela utbildningen, i alla fall den senare delen. Nu slutade ju skolan i julas men vi kommer ändå försöka ses med jämna mellanrum:)

En av dem väntar också bebis, bara några veckor innan mig. Men eftersom hon har barn sedan tidigare är hennes mage mycket störe än min, fubbigt haha! (Tycker i alla fall jag men kanske inte hon..:) )

Så vad är poängen med detta inlägget? Jo, att jag faktiskt inte hinner sitta framför datorn nu för jag ska fortsätta städa och sen börja skala räkor. Ska byta outfit också men sålänge kan ni få en dagens:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar