måndag 26 november 2012

10 weeks later

Innan jag blev gravid tyckte jag att jag var så mullig. Jag var ju det också men kanske inte så mycket som jag själv tyckte. Var i och för sig nästan 15 kg smalare än för ett par år sedan men ändå, man är ju aldrig nöjd som ni vet.


Men nu när jag ser bilderna i efterhand tycker jag att jag såg jättesmal ut, i alla fall jämfört med nu! Och om 4 månader tycker jag nog att jag var smal nu i v 18, haha...Man blir självblind alltså!
V 7-8 tror jag detta var. Jag tyckte redan att magen syntes lite. Haha you wish!
Oj, 10 veckor senare och det har svullnat upp lite överallt haha! Men jag gillar min mage nu mer än innan,
den är så gosig och rund och bebisfylld liksom;)

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där =) Men aldrig har man känt sig så vacker som när man går upp i vikt pga en graviditet och aldrig har man fått så många fina komplimanger för hur vacker man är när man fått mage =)

    SvaraRadera
  2. Fin mage :) nu kommer den börja växa ännu meeeer! Lycka till idag. Väntar med spänning och läsa om erat ul :)

    SvaraRadera
  3. Så mysig mage! :) Jag är i vecka 15 och längtar verkligen tills min mage börjar synas mer.

    Ser fram emot att höra om erat UL. Lycka till ! :)

    SvaraRadera