fredag 16 november 2012

Bloggutmärkelse

För ett par dagar sedan fick jag en bloggutmärkelse av fina Emma, tack:) Det är en liten grej som kommit igång bland gravidbloggarna. Rolig idé och jättekul att få!

Så nu är det min tur att dela ut bloggutmärkelser. Jag hinner faktiskt inte läsa så jättemånga andra gravidbloggar. Men lite tips kan ni få:

Emma är faktiskt den blogg jag läser mest, med många uppdateringar. Vet inte om det är emot "reglerna" att nominera tillbaka, med äsch;)
Hej trollet! Kul för mig att läsa eftersom vi har nära BF.
Gotlandsdarling - inte så länge sedan jag började läsa denna heller men den är väldigt rolig. Hoppas bara på oftare uppdateringar efter denna utmärkelse, hihi;)
Towe . Följt hennes blogg länge och även haft lite mailkontakt, då blir det extra kul:)
Små mirakel -bloggerskan som försökt gravid länge men som drabbats av otrolig otur. Denna gången håller vi alla tummar och tår vi har!

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

1 kommentar: